Fandom

Empirepedia

Prawie-ludzie

6302strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Prawie ludzie (ang. near-human) to ogólna nazwa wszystkich inteligentnych gatunków w galaktyce bardzo podobnych do ludzi pod względem biologicznym. Większość humanoidów również przejawiała pewne podobieństwa co do wyglądu lecz ich organizmy funkcjonowały inaczej. Jakkolwiek, termin "humanoid" często jest stosowany zamiennie z "prawie-człowiek".

Wszyscy "prawie-ludzie" posiadają cechy biologiczne normalnego człowieka zazwyczaj różniąc się kolorem skóry, barwą oczu lub budową kości. Wiele gatunków prawie-ludzi może krzyżować się z ludźmi prawdziwymi (te, które wyewoluowały z Ludzi).

Pochodzenie

Uważa się, że większość prawie-ludzi wyewoluowało z głównej rasy ludzkiej po tym jak ludzkość rozprzestrzeniła się na inne planety. Podróż rasy ludzkiej na inne planety mogła odbyć się dopiero po wynalezieniu hipernapędu jednak przypuszcza się, że ludzie kolonizowali planety także wcześniej dzięki wolniejszym środkom transportu (Sleeper Ship). Niektórzy uważają że niektórzy prawie-ludzie wyewoluowali ze starożytnych ras zamieszkujących nieistniejące już planety, co w wypadku ras, które nie mogą rozmnażać się z Ludźmi, jest bardzo prawdopodobne.

Rasy "prawie-ludzi", które prawdopodobnie wyewoluowały z Ludzi:

Chiss-smuggler.jpg

Chissanka

Zeltron Female.jpg

Zeltronka

Selestrine1.JPG

Icarianka

Duel near Omen.jpg

Keshiri

Visasconcept.jpg

Miralukianka

Mirialan.jpg

Mirialanka

Tofs ahoy.jpg

Tofowie

Plant-Zelosian-400x300.jpg

Zelosjanie

ZygerrianNoble-GAW.jpg

Zygerrianin

Rasy "prawie-ludzi", które niewyewoluowały z Ludzi:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki