FANDOM

Quinlan.jpg
Kiffar
Planeta rodzinna Kiffu oraz Kiffex
Średni wzrost 1,70 metra
Słynni Kiffarowie Quinlan Vos, Sintas Vel, siostry Tonnika

Kiffarowie, to społeczność ludzka posiadająca własną specyficzną kulturę. Kiffarowie zamieszkują na planetach Kiffu i Kiffex. Ich skóra ma wiele kolorów, jak wśród pozostałych społeczności ludzkich. Około jeden ze stu ma zdolność czytania "wspomnień" martwych przedmiotów przez dotyk lub psychometrię. Ze względu na tę wyjątkową zdolność, Kiffarów można zaszeregować do grupy gatunkowej Prawie-ludzi, chociaż fizycznie nie różnią się od ogółu ludzi, chociaż brak różnic fizycznych raczej wskazuje na to, że są jedynie specyficzną społecznością Ludzi. Pod względem fizycznym są identyczni jak ludzie, różni ich jedynie zwyczaj tatuowania twarzy. Te oznakowania, malowane farbą, dzieci dziedziczą po matce, z wyjątkiem rzadkich okazji, kiedy to matka nie była Kiffarem, wtedy przejmowano oznakowania ojca. Przykładem tego może być Korto Vos, syn Mistrza Jedi Quinlana z klanu Vos. Przynależność do klanu była przekazywana od strony ojca, lecz nie są znane przypadki gdy ojciec nie był Kiffarem, ale postępowanie Kiffarów w tym wypadku jest nieznane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki