FANDOM

30px-Era-imp

Agen kolarr

Agen Kolar

Aeth koth

Eeth Koth

Eeth Koth i Agen Kolar - Dwaj zasłużeni dla zakonu zabraccy Jedi, członkowie Najwyższej Rady. Nie byli ze sobą spokrewnieni.

Biografia

Mało wiadomo o mistrzu Eeth Koth (po lewej). Wiemy jednak, że uczestniczył w pogrzebie Qui-Gona na Naboo. Nie wiemy jednak, w jaki sposób dokładnie zginął.

Mistrz Agen Kolar (po prawej) pojawia się od Epizodu II. Czynnie bieże udział w wojnach klonów, ostatecznie ginie z rąk Kanclerza/Sitha.

Ciekawostki:

Koth -śmierc

Najprawdopodobniej Koth zginął na pokładzie tej kanonierki

  • W Ataku Klonów pierwotnie miał wystąpić Eeth Koth. Niestety, aktor grający owego mistrza nie mógł dojechać na plan filmowy. Do zagrania zabrackiego jedi została powołana zupełnie inna osoba. Obaj panowie tak się od siebie różnili, iż nowej postaci nadano właśnie imię Agen Kolar. Wiele fanów wtedy stwierdziło, że skoro Kolar jest w Radzie, to Koth musiał zginąć krótko przed albo w samej Bitwie o Geonosis.
  • W Ataku klonów Kolar miał zielony miecz świetlny (gdyż początkowo miał być Eethem Kothem) a w Zemście Sithów niebieski. Istnieje plotka, iż w swoim mieczu miał dwa kryształy, przez co mógł zmieniać kolor laseru na własne "widzi mi się"
Kolar - śmierć

Kolar - śmierć

  • Niewiadomo z jakich powodów w serialu Wojny Klonów występuje Koth a nie Kolar. Na dodatek jest wspomniane, że Eeth nadal jest w Radzie Jedi. Można więc stwierdzić, że Koth przeżył okrez Konfliktu Zbrojnego pomiędzy Republiką a Separatystami, uznać to zdarzenie za niekanoniczne lub utorzsamić Kotha z Kolarem.

Duel na Coruscant

Pojedynek z kanclerzem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki