Fandom

Empirepedia

Cassus Fett

6001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cassus Fett.jpg
Cassus Fett
Informacje biograficzne

nieznane

Cechy fizyczne
Płeć:

mężczyzna

Rasa (gatunek):

człowiek

Informacje historyczne
Wykonywane funkcje:

oficer

Wykonywane zawody:

żołnierz

Przynależność:

Cassus Fett, był pierwszym znanym członkiem klanu Fett. Żył podczas Wojen Mandaloriańskich. Nosił charakterystyczną zbroję i broń.

Cassus był najlepszym mandaloriańskim strategiem podczas Wojen Mandaloriańskich, był drugim najwyższym dowódcą zaraz po Mandalorze i jednym z kilku dowódców, którzy przeżyli masakrę na Malachorze V.

Podczas wojen Fett osobiście zaplanował zdziesiątkowanie mieszkańców planety Cathar i prawie całkowite wybicie całego gatunku inteligentnego (3976 BBY-3974 BBY) jako karę za udział w Wielkiej Wojnie Sithów przeciwko mandalorianom. Fett stał się jednym z najbardziej poszukiwanych istot w całej galaktyce za zabójstwo kapitana republikańskiego krążownika podczas bitwy o Gromadę Jaga. Mimo jego śmierci, klan Fettów przetrwał, a jego dalekimi potomkami byli słynni Jango i jego "syn" Boba.

Zbroja Fetta oferowała dużą ochronę przeciwko atakom ogniowym, lodowym oraz dźwiękowym. Używał blaster Arkyd KYD-3, który zadawał obrażenia dwa razy większe niż zwykły blaster.

Nie wiadomo skąd rodiańscy handlarze Adum Larp i B'ree mieli w posiadaniu zbroję i brón Cassusa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki