Fandom

Empirepedia

Carth Onasi

6000stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
30px-Era-old.png

Carth podczas podróży z Revanem.jpg
Carth Onasi
Informacje biograficzne

3994 BBY Telos IV

Cechy fizyczne
Płeć:

mężczyzna

Rasa (gatunek):

człowiek

Kolor włosów:

brunatny

Kolor skóry:

jasny

Kolor oczu:

brunatny

Informacje historyczne
Wykonywane zawody:

pilot wojskowy

Przynależność:

Republika Galaktyczna

Carth Onasi - lojalny żołnierz i doskonały pilot, gotów poświęcić wszystko w obronie Republiki. Wbrew pozorom jest to osoba nieco skryta, ukrywająca swoją nieszczęśliwą przeszłość i zasłaniająca się brakiem chęci do rozmowy. Jednak pomimo to zawsze można liczyć na jego pomoc, niezależnie od sytuacji.

Młodość

Carth - wallpaper.jpg

Carth ma smutne wspomnienia związane z rodziną. Gdy Darth Malak wydał rozkaz napadu na jego ojczystą planetę - Telos IV, stracił zonę, Morganę (zmarła w jego ramionach, gdyż lekarze przybyli zbyt poźno) i tkwił w przekonaniu, że syna również (Dustil Onasi zaraz po zakończeniu bombardowania Telos IV wstąpił do Akademii Sithów na Korribanie). Prawdą jest to, że Carth szukał bardzo długo jakiejkolwiek informacji o swoim synie, lecz kiedy mu się to nie udało stwierdził, iż on nie żyje. Dopiero na Korribanie, podczas podróży z Revanem po Gwiezdną Mapę odnazł go. Ich powitanie nie było pełne radości, jak można byłoby się spodziewać. Dustil był przekonany że to ojciec ich zostawił, jego i matkę i że to z jego winy zmarła. Długo nie przyjmował do wiadomości, że mogłoby być inaczej. Dopiero gdy Revan odnalazł zapiski mistrza Uthara i pokazał je mu wraz z Carthem, Dustil zorientował się, że Sithowie go oszukiwali.

Carth-cały.jpg

Z Revanem

W 3956 BBY Carth dowodził krążownikiem Endar Spire. Na pokładzie znajdował się Revan i młoda Jedi Bastila Shan. Statek nad planetą Taris został zaatakowany przez Sithów pod dowództwem Dartha Bandona. Tuż przed przejęciem statku cała trójka z pomocą kapsuł ratunkowych wydostała się z krążownika. Wylądowali na planecie Taris. Carth z Revanem rozbili się w centrum miasta i rozpoczęli poszukiwania Bastili. Gdy ją odnaleźli wraz z Canderousem Ordo ukradli statek najemnikowi Davikowi i opuścili kontrolowaną przez Sithów planetę. Po ucieczce z Taris Carth wraz z przyjaciółmi udał się na Dantooine, do Enklawy Jedi, tam dostali zadanie odnalezienia tajemniczej gwiezdnej kuźni. W tym celu musieli odnaleźć pięć Gwiezdnych Map umieszczonych na pięciu różnych planetach: Dantooine, Tatooine, Kashyyyk, Korriban i Mannan. Po odnalezieniu wszystkich map udał się wraz z towarzyszami na Gwiezdną Kużnię, którą ostatecznie zniszczyli, dzięki czemu uratowali Republikę przed zniszczeniem. Cała ekipa została odznaczona Krzyżem Chwały.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki