Wikia

Empirepedia

Boba Fett

Dyskusja0
454strony na
tej wiki

Boba Fett-Jeden z najbardziej znanych Łowców nagród.Klon Jango Fetta.

Okres Wojen Klonów Edytuj

Po bitwie o Geonosis i śmierci ojca Boba był zmuszony uciekać przed różnego rodzaju niebezpieczeństwami. W końcu, po kilku przygodach przygarnał go Media:Jaba Hutt. Pod jego okiem stawał się coraz lepszym łowcą nagród. Po pewnym czasie zapragnął miec swoją własną mandaloriańską zbroję, którą po mozolnych poszukiwaniach zdobył.

Okres Rebelii Edytuj

W tym czasie Boba nadal pracował dla Jabby Hutta, i był jednym z najlepszych łowców nagród :3 ABYzostał on wynajęty przez samego Plik:Lorda Vadera do znalezienia Media:Sokoła Millenium. Upolował go po krótkim czasie i dał cynk wojskom Media:imperium, że Sokół i jego załoga sa na Bespinie, w Media:Mieście w Chmurach. Wnagrodę dostał on ciało zamrozonego w karbonicie Media:Hana Solo. Po kilku nieskutecznych próbach odebrania mu go dowiózł on go na Tatooine i oddał w ręce Jabby the Hutta, za co dostał okrągłą sumkę. Rok później był on na barce Jabby podczas ratunku Hana Solo przez jego przyjaciół. Podczas walki, która się tam wywiązała Han Solo przez specialnie odpalił silniki plecaka odrzutowego Boby Fetta i dość pechowo wpadł on do Jamy Carkoon ale przeżył porzarcie.

====

ABYEdytuj

Fett odbudował mandalorianów w stylu łowców nagrud. Pracowali dla tego kto daje najwięcej, poniewarz był to okres wojny z Yhzanami to właśnie oni (yuhani) mieli najwięcej.

Więcej od Wikii

Losowa wiki