Fandom

Empirepedia

Bastila Shan

6000stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Bastila shan.jpg
Bastila Shan
Informacje biograficzne

Talvarin

Cechy fizyczne
Płeć:

kobieta

Rasa (gatunek):

człowiek

Kolor włosów:

brunatny

Kolor skóry:

jasny

Kolor oczu:

szary

Informacje historyczne
Wykonywane funkcje:

Jedi

Przynależność:

Bastila Shan, to jedi żyjąca w czasach starej Republiki. Żona Revana.

Historia

Bastila Shan brała udział w wielu wojnach, w tym w Wojnach Mandaloriańskich. Kiedy Darth Revan i Darth Malak, bohaterowie Republiki tychże wojen, przeszli na Ciemną Stronę Mocy, Bastila znalazła się w grupie specjalnie wybranych Jedi aby zniszczyć Revana i Malaka. Kiedy Malak zdradził swojego mistrza i zaatakował jego okręt, Bastila będąc Jedi nie uznającym egzekucji więźnia, podtrzymała go przy życiu dzięki Mocy. Wtedy połączyła ją więź z Revanem. Poszukując Gwiezdnej Kuźni została porwana przez Darth'a Malaka, który ją torturował, chcąc zmusić, by przeszła na Ciemną Stronę Mocy. Bastila w końcu uległa, ale ostatecznie podczas bitwy w systemie Gwiezdnej Kuźni Revan przywrócił ją Jasnej Stronie i Bastila, do tego momentu wspierająca Medytacją Bitewną siły Sithów, przy pomocy swojego talentu pomogła wojskom Republiki pokonać wrogą flotę. Używała podwójny miecz świetlny o żółtym ostrzu.

Ciekawostki

W początkowych planach twórców gry KOTOR miejsce Bastili przeznaczone było dla córki Nomi Sunrider - Vimy (talent Medytacji Bitewnej byłby w tym wypadku odziedziczony po słynnej matce). Imię Bastili nosiła natomiast postać, która potem stała się Juhani.

Źródła

Więcej z Fandomu

Losowa wiki