Fandom

Empirepedia

B2 Super Battle Droid

5964strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Superbattledroid.jpg
B2 Super Battle Droid
Dane podstawowe
Pełna nazwa:

Super Droid Bitewny B2 (B2 Super Battle Droid)

Producent:

Baktoid Combat Automata

Seria:

seria B

Specyfikacja techniczna:
Wysokość:

1,93 m

Uzbrojenie:
Użycie
Użytkownicy:

Super Droidy Bitewne B2 to rozwojowa wersja droidów bitewnych B1. Zostały zaprojektowane przez inżynierów Unii Technologicznej i używane były przez Konfederację Systemów Niezależnych podczas Wojen Klonów, a także przez Galaktyczną Federację Wolnych Sojuszy podczas wojny z Yuuzhan Vong.

Po raz pierwszy droidy te zostały użyte przez Federację Handlową, ale na większą skalę wprowadzone zostały dopiero podczas bitwy o Geonosis. Produkowane masowo, miliardy tych droidów walczyły przez całe Wojny Klonów, aż do chwili dezaktywacji wszystkich jednostek Konfederacji w wyniku maskary jej przywódców.

Droid B2 swoim wyglądem przypominał człowieka, poruszał się na dwóch mechanicznych nogach. Jedyny sensor znajdował się na lewym ramieniu droida, a główne czujniki były ukryte głęboko pod pancerzem. Do walki używał podwójnego działka blasterowego zamontowanego na prawym ramieniu, a podczas walki w zwarciu korzystał ze swoich mocnych rąk. Cały osłonięty był grubym pancerzem.

Wersją rozwojową droidów B2 był, przeznaczony do walki wręcz Grapple Droid i prototyp Ultra droida bitewngo B3.

Źródła

Więcej z Fandomu

Losowa wiki