FANDOM

30px-Era-imp

Anakin Skywalker (komiks)
Anakin Skywalker
Tytuł oryginału Episode I: Anakin Skywalker
Scenariusz Timothy Truman
Rysunki George Freeman, Steve Crespo
Kolory Dave Nestelle
Tłumaczenie Michał Studniarek
Wydawnictwo USA Dark Horse
Rok wyd. oryginalnego 1999
Wydawnictwo PL Egmont Polska
Rok wydania PL 1999
W PL ukazał się w ramach magazynu Gwiezdne wojny Komiks 1999-02
Cykl Episode I: The Phantom Menace Adventures
Ilość stron 32
Linia czasowa: 32 BBY

Anakin Skywalker (Episode I: Anakin Skywalker), to komiks wydany przez Dark Horse w 1999 roku. W Polsce komiks wydał Egmont w ramach magazynu Gwiezdne wojny Komiks 1999-02. Komiks należy do serii Episode I: The Phantom Menace Adventures. Komiks opublikowano 7 miesięcy przed premierą Mrocznego Widma. Miał stanowić zapowiedź filmu i jednocześnie przyciągnąć możliwie największą publiczność do kin.

Streszczenie

Młody Anakin Skywalker uwalnia szczura pustynnego z pułapki zastawionej przez Watta. Szuka części do swojego ścigacza. Wychodząc ze 'śmietniska' Watta Anakin ponownie widzi uwolnionego szczura, odpędzając go znajduje kondensator. Na polecenie Watta wyrusza na targ kupić przekaźnik dopalacza od Jawów, Na ulicach Mos Espy spotyka przyjaciół, odwiedza Jirę i spotyka Sebulbę z którym prawie nie wdaje się w bójkę kiedy ten przypomina mu o wypadku ze ścigaczem. Kiedy dociera na targ okazuje się, że ostatni przekaźnik kupił droid. Watto zgania chłopca za to, że nie kupił części. Kiedy nadchodzi burza piaskowa Anakin kładzie się spać, we śnie widzi anioła prowadzącego do boju Jedi i siebie z mieczem świetlnym. Budzi się przywołany przez Watta, spotyka Padme, Jar Jar'a, Qui-Gon'a i R2-D2.

Postacie

Lokacje

Okładki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki