FANDOM

30px-Era-imp

Ahsoka Tano
Ahsoka Tano
Informacje biograficzne

Shili 36 BBY

Miejsce dorastania:

Świątynia Jedi

Miejsce i data śmierci:
  • w wyniku wydarzeń na Mortis chwilowo ginie w 21 rok BBY, jednak zaraz potem zostaje ożywiona siłami z Mortis
  • data śmierci nieznana
Cechy fizyczne
Płeć:

kobieta

Rasa (gatunek):

Togrutanka

Wysokość:

1.61 m, później 1.7 m

Waga:

54 kg

Kolor skóry:

pomarańczowy

Kolor oczu:

niebieski

Znaki szczególne:

głowoogony

Informacje historyczne
Mentorzy:

Anakin Skywalker

Przynależność:

Ahsoka Tano, to Jedi żyjąca w okresie wojen klonów. Została znaleziona w świątyni Jedi przez Plo Koona. Stała się padawanką Anakina Skywalkera, któremu przydzielił ją mistrz Yoda. Częściowo było to spowodowane trwającymi wtedy wojnami klonów, a częściowo dlatego, że Yoda pragnął, aby "nauczyła" swojego mistrza – Anakina Skywalkera – większego poczucia odpowiedzialności. Ponieważ przeszła rygorystyczne szkolenie, starała się rozwiązywać sytuacje bardziej podręcznikowo, niż robił to jej nowy nauczyciel. Używała zielonego miecza laserowego. Używała piątej formy walki - Shien i Soresu. Anakin Skywalker nauczył ją formy walki Djem So, ale ona najczęściej używała Shien. Ahsoka Tano nazywana przez swego mistrza Smarkiem, była togrutańską padawanką żyjącą w schyłkowym okresie istnienia Republiki. Urodziła się na Shili,Tano w młodym wieku zabrano do świątyni Jedi, a gdy rozgorzały wojny klonów, w wieku czternastu lat, została przydzielona do Anakina Skywalkera. Jej pierwszym udziałem w wojnie było uczestnictwo w bitwach o Christophsis. Miała też swój udział w odszukaniu syna przywódcy kartelu Huttów. Pod koniec wojen klonów opuściła Zakon Jedi.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki