FANDOM

30px-Era-reb

Aach
Informacje biograficzne

Alderaan

Cechy fizyczne
Płeć:

mężczyzna

Rasa (gatunek):

Człowiek

Informacje historyczne
Wykonywane zawody:

kurier, agent

Przynależność:

Sojusz Rebeliantów, Alderaan

Aach, to mężczyzna rasy ludzkiej, który służył jako agent Rebelii podczas galaktycznej wojny domowej. Aach jest tylko jego pseudonim. Był bezpośrednio odpowiedzialny przed jednym z przywódców Rebelii, Bailem Organą i pełnił dla niego funkcję posłańca w sprawach o największej wadze. Organa wysłał go w roku 1 BBY do jednego z przywódców Sojuszu, senatora Garma Bel Iblisa. Właśnie w tym czasie Imperator nakazał przeprowadzić zamach na Bel Iblisa, który miał zamiar w swym przemówieniu skrytykować działalność Imperium. Spotkanie z Aachem uratowało senatorowi życie, jednak cała jego rodzina zginęła w budynku, który senator opuścił tuż przed spotkaniem z posłańcem. Aach zdruzgotanemu senatorowi przekazał prośbę Organy, który prosił senatora by poleciał spotkać się z tajemniczym kontaktem, który zaoferował Rebelii sprzedaż planów Gwiazdy Śmierci. Choć był gotów zrezygnować z powrotu na Alderaan i towarzyszyć Bel Iblisowi w jego misji na Darkknell, senator wysłał go z powrotem do Organy w przekonaniu, że Aach jest potrzebny gdzie indziej.

Niezidentyfikowany

Uwaga!
Tytuł strony to tylko opis postaci.
Jej prawdziwe imię zostało nieujawnione.

Pojawienia: